22 Lip

Rozszerzenia linków do podstron – Kampanie AdWords

Jednym z najczęściej stosowanych typów rozszerzeń w reklamach AdWords jest rozszerzenie linków do podstron. Dzięki dodaniu tego rozszerzenia do kampanii, w wyszukiwarce Google pod reklamą mogą się pojawić dodatkowe linki prowadzące do innych url-i niż reklama.

Decyzję do, których podstron będziemy odnosić użytkownika z rozszerzeń linków należy podjąć po analizie struktury strony i intencji użytkownika wpisującego dane słowa kluczowe. Jeśli są to frazy typowo komercyjne – linkami do podstron mogą być kategorie produktów czy produkty. Jeśli wyszukiwania są ogólne – recenzje, podstrony z dokładnym opisem oferty, strona kontaktu. Należy dodać columbus ohio gambling casino sage crm ipad offline casino aaai conference atlantic city nj casinos does rushmore casino payout rules wertingen creaton casino casino jack 2010 dvdrip xvid imsorny champalimaud center lisboa casino stardust casino las vegas nv casino termini imerese volantino deco ameristar casino in council bluffs iowa minimum 4 linki do podstron.

(więcej…)

22 Lip

Optymalizacja kampanii w AdWords – poradnik

Zbiór krótkich i bardzo efektywnych wskazówek, których wprowadzenie zwiększy zwrot z inwestycji każdej kampanii. Te proste zmiany wpłyną pozytywnie na ocenę reklam, klikalność, koszt kliknięcia a także pozycję reklam.

Doskonale dopracowane grupy reklam

Podziel słowa kluczowe tak, aby grupa reklam zawierała możliwie jak najbardziej podobne słowa kluczowe, utwórz osobne grupy dla synonimów i wyrazów bliskobrzmiących. Skrupulatny podział na grupy ułatwia także analizę skuteczności poszczególnych słów i grup.

Wysokiej jakości reklamy

Tworząc reklamy należy skupiać się zarówno na użytkownikach jak i ocenie systemu. Zarówno system AdWords jak i użytkownicy uznają reklamę za trafną, jeśli w nagłówku reklamy znajdują się wyszukiwane słowa kluczowe.
Zawarcie słów kluczowych w treści reklamy powoduje wyświetlanie tych słów pogrubioną czcionką, dzięki czemu reklama jest bardziej widoczna i użytkownik już po pierwszym spojrzeniu na wyniki wyszukiwania widzi, że reklama jest relatywna. Rozwiązanie takie skutkuje wyższym wskaźnikiem CTR, wpływa pośrednio i bezpośrednio na ocenę reklam w systemie AdWords.

(więcej…)

22 Lip

Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana? Dlaczego Google nie indeksuje strony?

Czy strona jest zaindeksowana

W przypadku obaw, że domena nie została zaindeksowana w Google wystarczy wykonać proste wyszukiwanie w wyszukiwarce, aby rozwiać swoje wątpliwości.
Polecenie, które należy wpisać to:
site:nazwadomeny
Nazwę domeny wpisujemy bezpośrednio po dwukropku, bez spacji. Jeżeli w wynikach nie znajdziemy wyszukiwanej przez nas domeny oznacza to, że nie jest zaindeksowana.

(więcej…)